Режим роботи ГПД
У школі сформовано дві групи продовженого дня:
1) для учнів 1-2 класів - вихователь Рісована Л. Є.;
2) для учнів 3-5 класів - вихователь Доценко Я. С.
Група 3-5 класів функціонує за таким режимом:
13.00 - 13.05 - прийом дітей
13.05 -13.10 - початок роботи (прийом приміщення групи, ознайомлення дітей з планом на день)
13.10 -13.40 - організація харчування
13.40 - 14.50 - організація та проведення самопідготовки
14.50 - 15.55 - спортивна година
15.55 - 16.00 - підведення підсумків
Важливим елементом розпорядку дня є прогулянка на свіжому повітрі, під час якої діти грають у рухливі ігри. Це дає їм змогу відпочити від навчальної діяльності та сприяє зміцненню здоров`я.
Віковою фізіологічною потребою дітей шестирічного віку, які навчаються у перших класах, є сон. Щоб забезпечити цю потребу, в школі є спеціально обладнана спальна кімната, розрахована на 30 місць.
Однією зі складових успішного навчання у школі є самопідготовка учнів, адже на групі продовженого дня ми пояснюємо матеріал, пройдений на уроках, ще раз, що сприяє кращому його засвоєнню. Особливу увагу ми приділяємо дітям з низьким рівнем пізнавальних можливостей, щоб допомогти засвоїти програмовий матеріал на необхідному рівні. Також під час самопідготовки ведеться робота з обдарованими дітьми, для яких підбираються індивідуальні завдання відповідно до їхнього рівня розвитку.
Виховання гармонійно розвиненої особистості лежить в основі виховної роботи. Це забезпечує формування у дітей ціннісних ставлень до себе та своєї родини, до власного здоров`я, до природи, національної культури та традицій, художньо – естетичних надбань людства. Виховна робота здійснюється у формі виховних годин, бесід, свят, вікторин, тематичних конкурсів, творчих робіт.
Зважаючи на малорухливий спосіб життя сучасного суспільства, проведення спортивних годин є важливим засобом зміцнення здоров`я школярів. Особливо актуальним це є для учнів початкової школи, у яких відбувається розвиток опорно-рухової системи. Для цього ми проводимо з дітьми комплекс загально розвиваючих вправ, спортивні естафети, рухливі ігри.
Для розвитку творчих здібностей дітей на групі продовженого дня є час, відведений для занять за інтересами. На цих заняттях вони мають можливість розвивати художньо-естетичні здібності: складають орігамі, малюють, ліплять з пластиліну.
Щоб забезпечити зв’язок між шкільним і родинним вихованням, ми проводимо бесіди з батьками, під час яких розповідаємо про успіхи, досягнуті дитиною, та радимо, на що треба звернути додаткову увагу.